miercuri, 10 martie 2010

In sfarsit o pauza

Dupa o lunga perioada de munca, nervi, probleme si intamplari, mai mult sau mai putin nefericite, in sfarsit mi-am luat si eu 3 zile libere, plus weekendul ca na e weekend so 5 zile in care pot freca la greu pula menta.
5 zile in care cu cel mai ascutit fierastrau o sa tai frunza pentru toti cainii vagabonti.

Drept urmare azi dimineata la 5 dimineata mi-am pus rucsacul in spate si hop-top la autobuz catre Nehoiu.
Numai gandul prajiturilot facute de mama mai aveau putin si ma faceau sa ma dau jos din autobuz si sa o iau la fuga sa ajung mai repede acasa. Acum si eu sunt un pic nenorocit profit de dragostea mamei (ca de sunt singurul "odor" al ei) saraca doar sa ma vada ca zambesc un pic si imi face orice imi vrea inimioara. Dar nu ma lasa inima sa ii fac asa ceva ca e si ea obosita de la scarbiciul asta al ei.

Oricum desii e frig nu e nicaieri ca acasa.

4 comentarii:

Anonymus spunea...

Intradevar nicaieri nu e ca acasa. Sa iti priasca pauza si la fel si prajiturile mamei despre care ceva imi spune mie ca sunt delicioase si dementiale.

shiyp3 spunea...

@ Anonymus : "tru" geniale prajituri si ms de urari sper sa ma mai pun si eu pe picioare

Anonymus spunea...

Tu zambeste astazi si ai sa te pui pe picioare poate maine sau curand.

shiyp3 spunea...

@ Anonymus: tot ce e posibil.. mai vedem .. oricum ms de incredere :)

Trimiteți un comentariu