duminică, 14 februarie 2010

Dead Celebrity Status - someone i once knew



Melodia cum zice si titlul este de la Dead Celebrity Status dar nu melodia este foarte importanta ci asa zisul videoclip, desii nu le apartine.
Am pierdut destul de mult timp cautand melodia pe siteuri de profil fara nici un rezultat dar mi-am amintit ca la un moment dat am uploadat-o pe singurul meu profil de socializare virtuala... asa ca multumim netlog ca stochezi atat de multe informatii pt noi muritori cu hdd uri de 250 max 320 de gb.
Dar nu asta e important scopul scuza mijloacele, important e ca exista asemenea femei in lume si culmea exista si barbati carora sa le placa asemenea femei, cum sa iti placa de o asemenea femeie cum sa iti placa sa dormi cu scheletu langa tine. Pula mea frate daca isi tine mainile sub cap si ai o perna neagra ar putea sa pozeze lejer ca si steag de pirati, imi mai iau eye patch-ul o sarma de la umeras si plec sa il vanez pe Peter Pan.
Nu zic ca imi plac femeile 100+ dar nici 20 de kg cand au bocanci de armata in picioare
Boala pe care o au se numeste Anorexia si daca veti cauta pe net o sa gasiti mai multe informatii despre ea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu