joi, 4 februarie 2010

PULA=GEN

Da e noua moda gen Cum zicea Teo de la Deko unii oameni folosesc pula drept semn de punctuatie. Dar moda asta cu pula e deja cam depasita, gen, pana acum 2 anii pula'n gura era ceva la moda gen era un must have al socializarilor si al conversatiilor elevate gen de la copii de 10 anii si pana la cei de 35 de anii cu copii de 10 anii acasa gen (ca de de unde invata si aia micii mama,tata, netu gen).
Dar acum nu nene deja pula este un cuvant mult prea grav si prea vulgar gen ne-am rusinat dintr-o data si inchidem ochii si astupam urechile la auzul grosolanului cuvant gen in locul pulii in varful trofic al semnelor de punctuatie a aparut acum un nou rege e gen-ul gen e miezul, e coloana vertebrala a limbii romane gen
Nu am nimic cu oamenii astia cu toti avem ticuri verbale gen cu totii avem defecte si probabil eu am foarte multe defecte de care sunt sau nu constient gen dar gen-uirea asta in masa e de 10 ori mai enervanta decat multitudinea de puli ce o aveam pe buze acum cativa anii gen
Nu stiu astept cu nerabdare cand vom detrona gen-ul si nu stiu vom pune in locul lui un cuvant mai greu sau cu mai multe silabe gen acetilsalicilic sau dezoxiribonucleic atunci sa va vad cum va rupeti limbile sa puneti o virgula in timp ce vorbiti gen
Asa ca va rog pe toti ce gen-uiti in stanga si in dreapta mai puneti mana si pe o carte ca poate descoperiti si alte cuvinte gen
Ti-vati in pula mea GEN sau acetilsalicilic nu vom stii niciodata ce o sa prinda in viitor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu