sâmbătă, 6 februarie 2010

Doi fundasi pe linia de fund

Ma duceam ieri la munca si ca de obiei cu castile in urechi ascultand Guerrilla, cand incepe revista presei printre stirile obisnuite ca ala a facut nush ce ca avem scut antiaerian de la american si alte alea aud o stire "sex intre fotbalisti in cantonament" prima secunda am ramas wtf ce dracu dupa care inexplicabil m-a bufnit rasul spre mirarea pasagerilor din 34. dupa 4 5 secunde de ras incontrolabil imi revizuiesc caracterul in public si ma potolesc.. dar Dobrovolschi, Craioveanu si Ciuclaru vor sa faca situatia si mai penibila si incep cu glume de genu "Probabil erau fundasi amandoi", "au facut schimb de fanioane", "i-a bagat-o in ate frate" ,"i-a dat boaba in vinclu"
va dati seama ca zambetul meu larg s-a transformat in hohote de ras incontrolabile si de neoprit.
Dar acum mai in gluma mai in serios cum sa faci asa ceva cum sa ti-o tragi cu ... colegul de munca nu l-a invatat nimeni ca nu e bine sa amesteci viata personala cu viata profesionala! va dati seama certuri dupa meci "nenorocitu drq am vaz cum te uitai la fundu portarului advers.. si la urma i-ai luat tricoul, lu gica mijlocasul i-ai dat mingea la piept mie mi le dai la drq in praznic sa alerg dupa ele ce crezi ca sunt gras? " si unde mai pui ca daca se transfera unu ce o sa fie cand or sa aibe meci unul impotriva altuia se da unu pe brazda si blatuiesc meciul in numele dragostei ? e destul de ciudat de vazut ce se va intampla nu ca m-ar interesa ce e de curu lor :P
Oricum what you are doing is wrong on so many levels

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu